joi, ianuarie 15, 2009

Poezie tânără

Fata tânără


Dacă nu răzbim

Să nu ne grăbim

Nu trebuie să dovedim

Noi ştim că ne iubim


Aşa glăsuia fata

Ce în somn s-arata

Era un pic firavă

Dar dragă îmi era


Avea doar o rochie

Şi nişte pantofi

Păru-i cu zulufi

Şi un cordon la brâu


De sufla vântul

Pe sus o ducea

Astă era doar gândul

Căci vântul nu o clintea


Eram prea sobru îmbrăcat

Şi ea de braţ mă lua

Îmi era ruşine cu ea

Dar mă ducea unde vroia


Singurul lucru pozitiv

Că m-am trezit la timp

Şi în visul anterior

M-am trezit, dar după…


Înţeleg că evoluez

Şi nu mai bravez

Sper ca în noul vis

Imediat să mă trezesc.


Voi depune eforturi

De elevare pe orice plan

Nu vreau ca raii cu amintirile

Sa-mi strice rugaciunile.


Acest fapt este desigur

Lucrătura de la cei răi

Mintea o întunecă în vis

Cu amintiri de plăceri.

Niciun comentariu: