sâmbătă, decembrie 13, 2008

Ploaie de sâmbătă


Ca un om normal ce sunt, ploaia trebuia să mă facă să rămân acasă, să savurez un ceai fierbinte şi să-mi pun o pătură groasă pe umeri, dar drumurile m-au chemat pentru că au vrut să le trec aşa cum sunt ele acum - pline de noroi - oare pentru a le cunoaşte suferinţa ?

Bucureşti-ul pe timp de ploaie nu poate prezenta nimic fantastic. Cel puţin, nu pe un mini-viscol ploios.
Vântul nu pare deloc prietenos când îl înfrunţi şi mergi împotriva lui, în schimb, dându-ţi sentimentul că cea mai bună soluţie este să te întorci pe unde ai venit, dar, din spate, pare să te ajute, să te îndrume în Timp, în aşa fel, încât poţi uita unde vrei să ajungi.

Nu prea i-am putut observa pe cei din jur, mantaua ploioasă ne-a rătăcit privirile.

2 comentarii:

proweb spunea...

Eram in anul 1 la Politehnica in Brasov. Ma indreptam spre Rep. langa Agentia CFR, unde aveam intalnire cu evreica mea cea roskata. Mergeam la opereta "Crai Nou". De pe Postavarul cobora un vant cu lapovita inghetata de te durea fata care era vrei nu vrei espusa cat de putin direct la intemperii. Lumea era minunata. Aproape toti oamenii toti oamenii care se apropiau de mine, caci deja eram la locul de intalnire puteu sa fie roskata mea draga. Fete lor erau pline de un fel de promoroaca. Cand a aparut Edith cred ca s-a facut cald. Cred ca nu mai era atat de frig, vantul era doar o adiere iar drumul la opereta l-am strabatut tinandu-ne de mana fara manusi. Orasul era frumos si toti erau apropiati inimilor noastre care erau foarte apropiate.

Urmarea? Dureroasa. Ea a plecat in Germania Federala chemata de rude, iar eu am refuzat indurerat pana in ultima clipa posibila plecarea din motive care sunt totusi lesne de inteles. Familia ar fi avut de suferit enorm, asa erau legile, eu nu stiam germana, facultatea era la inceput, si nu mai stiu daca erau si alte cauze, nu cred, caci totusi tineam mult la roskata.

Deci orasul natal este cel in care te simti bine si pe ploaie si pe viscol. Adauga un pic de iubire si totul din jur se scimba in bine, frumos, placere, chef de viata, curaj si multe alte lucruri bune.

Anonim spunea...

Ar fi fost mai corect:ninsoare de sâmbătă,nu?