joi, aprilie 03, 2008

Despre mine - o parte

accept sa fim prieteni in limitele pe care le-ai specificat. nu am facut algorie. sunt in zodia leului, culmea culmilor , ascendentul este tot in leu. cred ca si de aceea, dat fiind ca sunt o leoaica veritabila, am si pun atat suflet in ceea ce fac, dar de multe ori observ ca putini il vad sau il simt. ma dezamageste acest lucru. orice sentiment , il traiesc la intensitate maxima. nu pot trece cu vederea peste ceva, critic lumea pentru ca tin la ei si vreau sa le spun ce cred si sa-i invat cand gresesc, multi iau critica mea ca fiind rautacioasa, cand defapt sunt sincera. multe din lucrurile pe care le fac ... sunt intelese pe dos. sunt foarte putini oameni in jurul meu, printre care te numeri si tu, mai nou, oameni care ma inteleg si ma apreciaza si ma accepta asa cum sunt. ce-mi doresc de la viata ? o locuinta (apartament, casa) simpla, dar plina de caldura si liniste ... camerele sa nu fie mici, sa nu ma simt constransa si inghesuita, dar nici mari , sa nu ma simt singura... decorul linistit, cu tendinte si spatii specifice copilariei, libertatii, nebuniei, dar si spatii pentru iubire, inspiratie, liniste ... am bacul inainte, imi este ca o povara, desi nu realizez. o sa realizez curand ! mai sunt atat de putine saptamani ... facultatea o sa-mi fie alta povara, vreau sa o fac in Bucuresti si mi-e teama ca nu voi intra la camin, atunci va trebui sa-mi caut un loc unde sa stau, iar chiriile sunt foarte piperate ... as dori sa traiesc viata de student. sa traiesc visele pe care mi le pune la picioare viata, sa nu le calc, nici sa le ocolesc, ci sa le TRAIESC. sunt romantica, sunt linistita, sunt "ametita de motocei", sunt copilaroasa, sunt serioasa, dar multi nu mai stiu cand sunt serioasa si cand nu. sunt vie, imi place sa zambesc dupa orice incercare, dupa orice bucurie, imi plac amintirile, as vrea sa le retraiesc, dar accept bucuroasa tot ce e nou si nu dau inapoi, ma ghidez dupa suflet, dupa instinct, nu regret nimic din ce am facut, nu pot regreta, au fost decizii luate, au fost deja.de multe ori prefer sa decurga totul de la sine, sa nu iau decizie sau sa nu las pe altcineva sa ia decizie, sa nu regret mai tarziu de accea decizie.nu am vise marete,vreau sa am un servici frumos, care sa-l pot duce, sa-mi intemeiez o familie, alaturi de un om care sa tina la mine si sa ma inteleaga, sa fie cu mine, sa fie cu mine, sa ma pot baza pe el, sa am copilasi si sa le las un drum pe care sa se duca, asa cum am primit si eu o carare a mea in asta viata.sunt un om obisnuit, un om care viseaza, un om care observa, nu stiu cum sa ma descriu ... tu ai putea sa ma descrii mai bine, esti din exterior si ma vezi mai bine. ma repet, orice sentiment, il traiesc la maxim. incerc sa nu pierd ce mi se ofera ...

si cam atat momentan ...

noapte buna !

Niciun comentariu: