vineri, aprilie 18, 2008

Ploi primaveratice

La Sfat am stat cu Creaturile Pamantului,
Toate m-au sfatuit sa plec spre Ceruri,
Toate mi-au interzis sa mor aici,
Dar eu vreau a lumii durere sa o infrunt si inimi-mi


Ca daruri voi gasi, o Iubire frumoasa cum gasesti nici in Ceruri.
Spre orizonturi am dat sa plec, dar furtuni m-au intors.


Visele raman pentru vise. Voi cauta iar in cutia lor.
Vorbele care dor vor sa ma ajunga, in suflet nu-si au rost intors.


Alte priviri destinate orizonturilor, alte vise,
Din nou cutia am deschis, lumina se intrevede printre nori.


Anii ce trec, acum sunt in amintiri, pot oare sa-i mai provoc ?
Ce e greu, usor se duce, suntem naivi, Pamantul invinge
Nu suntem nimic mai mult decat furnici in marea apelor si provoc
Caci protectie stiu ca am, iubire primesc, dar teama, tot Pamantul o invinge.

Niciun comentariu: