vineri, aprilie 18, 2008

Se clatina iubirea ta

De la Indescifrabilul Ty . . .

Creaturile pamantului nu discuta iubirea mea,
Poate insa sa discearna ce vor cu iubita mea
Poate vor sa hotareasca unele lucruri nelegiuite
Voi afla, voi medita si apoi adun acele creaturi

Le bag intr-un container de deseuri si spre soare
Directia vor lua ca sa prinda si altfel de calduri
Eu altfel de iubita voi lua, dar sa semene cu ea
Si n-o voi mai lasa sa gandeasca sa devina stea.

Iar de pune la indoiala, ca si prima, iubirea mea
Voi deveni celibatar si prin viata asta un hoinar
Vad ca moda-i cu vise din cutii, poate dupa ghioc
Unde pentru doi critari, fericirea se pune in joc.

Am vrut sa intru-n ochii tai sa te cunosc bine
Sa ne unim mintile sa ma sti si tu pe mine,
Dar acum mai are rost, cand nu vrei sa te fur
Ca sa te aduc in castelul cladit cu mult dor

Bine, recunosc ca m-am incins si nu e bine
Iubirea mea nu se stinge niciodata pentru tine
Dar iubito vorbe calde si dragastoase si dulci
Nu sti? ai pe cineva acolo sus ce te va ocroti
Ori si ce sti dar de jubire nu vrei a vorbi
Sa te aud cum soptesti vorbe de amor
Din acelea ce se spun incet si fara cusur
Din care si sufletul meu sa stie ca e bun.


Dar, dragul meu Ty, iubirea e mai mareata decat ceea ce stii.

Niciun comentariu: